torsdag den 10. december 2009

Vi ses snart ansigt til ansigt...

Jeg glæder mig til at se jer alle sammen , jeg glæder mig til at mærke jer og omfavne jer. Jeg kommer hjem d.17. dec om eftermiddagen og tager hjem d.2. jan om formiddagen. Jeg skal arbejde d.19.20.21. og 22. og igen d.28. og 29. og så vil familien blive prioteret højt, da familien får en stor julegave, en lille prinsesse vil snart være en del af familien og vi vil tage varmt imod hende.

Jeg håber at alle nyder disse december dage og mærker hvordan julefreden bryder med travlheden. Jeg håber alle har det godt i hjerterne deres. Tak for jeres tanker og omsorg i breve og pakker. Det betyder så meget. Tak.

Jeg skal aflevere eksamens opgave d.16. får opgaven på mandag, så mine december dage går med læsning af pensum stof og jule-te.

Elsker jer og glæder mig ubeskriveligt til at se jer kære mennesker som er en del af mit liv.

Sara.