Forvirret og i underskud begav jeg mig afsted igår kl.22.30 på eventyret til Bø... Jeg har indtilvidere set klipper græde, blodrøde sten, vandfald og floder bugte sig om en natur med bjerge og skove, som man overraskes over ikke er længere væk fra vor kære flade hjemland, DK...
Jeg ankom til Bø kl.13.30, på en lille grå station med kun det liv der stod af fra toget. Fulgtes med en gut op til universitetet, for i håb at finde en lille hybel, som man jo kalder det her. Uden held... Det er en lidt speciel følelse jeg sidder med i denne stund. Spændt på hvad dette år, denne by, Bø, vil bringe, hjemløs, udmattet efter rejsens ringe sovemuligheder, lidt bange og nervøs og alligevel med frimodigt sind, et nyt kapitel er begyndt.
Jeg vil kalde mit nye kapitel; Eventyrets nordlys.
Velkommen til mit lille eventyr, jeg vil tage mig en cykeltur nu, se hvor jeg skal møde imorgen. Jeg har fået lov at overnatte hos nogle af Astris, min kollega fra friluftsland, veninder; Henriette og Berit, rigtig søde piger.
Det er nyt og spændene... Kærlighed til jer alle fra Sara.
søndag den 16. august 2009
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Sara MISS YOU!!
SvarSletLove sis
Sara det lyder som om at du kommer til at udvikle dig rigtig meget på denne vilde tur, jeg tror på dig, og ser op til dig... Pas på dig selv og vid at vi elsker dig rigtig meget. Glæder mig til at se dig i en ferie eller lign.
SvarSletPs. de første 2 skole dage er gået virkelig godt, det er et rigtig nice sted - Og igen det er begrund af dig jeg vælger den skole ;) som det også var med Frydensberg, hvilket jeg var helt vild glad for at opleve, LOVE YA!
Hilsen, Lillebror David. :)
Tusinde tak for jeres hilsner, betyder alverden at høre fra jer og få jeres opmundringer, I er jo savnet og elsket.
SvarSletHvor er jeg glad for at høre du er glad for skolen, glad at du, David, også deler samme glæde over stedet og stemningen, som jeg gjorde.
Har du fået en god klasse og lære? Love ya.
Elsker jer kære familie.