
fra min tid i norge, i dalen bø, som ligger i telemark, tryg og stille, fra min tid på høgskolen, hvor jeg dyrkede friluftsliv, hvor jeg blev vejledt til at vejlede, hvor jeg mærkede naturens dybder og kulturens vinde, fra min tid i norge, mit eventyr om nordlyset - 2009/2010
Ingen kommentarer:
Send en kommentar