mandag den 30. november 2009

Sneklædte bjerge omringer mig...

Åbner døren, blændes, svien i øjnene, kold luft trænger ind, ren, fin og krystallignende hvidt tæppe, jeg er overvældet, renser mine synder bort i uskyldighedens rene væsen.

Mine øjne behages, svien er væk, trækker vejret dybt, mærker en lægende smerte i brystet, kigger op, de hilser mig godmorgen, hilser mig og ønsker mig dagen vel, skønhed, mægtighed, storhed og omfavnende Guddommelighed.

Jeg er omringet, omringet af de sneklædte bjerge.

2 kommentarer:

  1. Smukt Sara:-) Må jeg lave en sang ud af det??

    SvarSlet
  2. Du den dejligste Joe, håber sådan dit helbred er blevet bedre.

    Ja du må, du må altid bruge de ord jeg skriver, for jeg ved at med din stemme får de den rigtige klang og betydning.

    Du er en perle.

    SvarSlet