Jeg tager på 10 dagens egenfærd, jeg laver en god opdatering når jeg kommer tilbage...
Savner jeg og tænker meget på jer.
mandag den 12. oktober 2009
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
fra min tid i norge, i dalen bø, som ligger i telemark, tryg og stille, fra min tid på høgskolen, hvor jeg dyrkede friluftsliv, hvor jeg blev vejledt til at vejlede, hvor jeg mærkede naturens dybder og kulturens vinde, fra min tid i norge, mit eventyr om nordlyset - 2009/2010
Uhhh jeg glæder mig til opdateringen:-) God tur smukkeste Sarapigen:-)
SvarSlet