Så er det imorgen, føler mig en smule gammel, da en af mine yngre medstuderende spørg, med et kækt smil; Hvor mange år, imorgen? Jeg svare; 24 (med ret ryg...) Han siger; Hva???... 24? Ja; siger jeg (dog ikke med så ret ryg længere.) Han fortsætter; Så skal du da snart til at stoppe med at lege!! Jeg forsvare mig selv med; Årh hold da op, min mor leger stadig, så må jeg da også gerne!!
Giv mig lige lidt feedback her!!! Mine kære jævnaldrende veninder og venner. Vi må stadig godt lege, ikke?? Største delen af mine medstuderende er mellem 19 og 22, hvad sker der. I need some support.
Jeg håber du får den bedste dag imorgen så; afslutter han vores lille tit-tjat med og vinker med et stort smil, mens jeg føler rynkerne sidder dybere end de gjorde før denne sjove alders-samtale...
Go mandag til jer, mine jævnaldrende og jer derover. Fødselsdags reflektioner herfra Norge.
søndag den 27. september 2009
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Av den svig hva.. os på mig;-)
SvarSletMit håb er at jeg vil blive ved med at lege hele livet igennem og have det godt med det -hvile i det. Det er jo forskelligt fra menneske til menneske hvad man forventer af livet og hvordan man ønsker at leve. Ham din medstuderende har tilsyneladende en forventning om at være godt igang med et eller andet meget seriøst og voksent uddannelsesrelateret når han er 24 "hvad det så end er":-) Det er jo også bare helt fint!!
For mig handler livet bestemt ikke kun om uddannelse og karriere, men ogå om at udvikle sig rent menneskeligt og komme sig selv og verden nærmere, hvilket udspringer af længslen om at opnår indre fred og lykke -for det er dælme ik nemt...
Men måske vil den legende tilgang til livet hjælpe os på vej!!??
Stop aldrig med at lege Sara:-)