Pain is temporary, honour is for life.
lørdag den 5. september 2009
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
fra min tid i norge, i dalen bø, som ligger i telemark, tryg og stille, fra min tid på høgskolen, hvor jeg dyrkede friluftsliv, hvor jeg blev vejledt til at vejlede, hvor jeg mærkede naturens dybder og kulturens vinde, fra min tid i norge, mit eventyr om nordlyset - 2009/2010
Hey skønne.
SvarSletFantastiske billeder og tekster.
Har du det godt? Og har du modtaget mit brev endnu? Åh, jeg håber du får det!
kysser