lørdag den 5. september 2009

Ære til vore soldater, må flaget være hejst højt og stolt...

Pain is temporary, honour is for life.

1 kommentar:

  1. Hey skønne.
    Fantastiske billeder og tekster.
    Har du det godt? Og har du modtaget mit brev endnu? Åh, jeg håber du får det!

    kysser

    SvarSlet